20100608

merhaba, yine ben. bu sefer gelir misin yanıma?

evet..
olmak istediğim yerdeyim yine. her zamankinden daha yüksekteyim burdayken. daha küçük görüyorum her yeri.
tohno olmama gerek yok. gökyüzüne daha yakınım. arabalar tırnağım kadar. minicik. ufacık.
mutluyum.
biraz daha yakınım ya. azcık daha.
her zamankinden biraz daha umudum var burdayken.
bu sefer o kadar çok yok ya neyse. ağlamadım lan bile gelirken.
ama olsun yine de var. burdayım ya. umut o. yetiyo.

kimbilir! 24 saat sonra o şarkıyı dinlerim yine. cesaretim olur dinlemeye. mutlu mutlu dinlerim bu sefer. kahkahalar atarım. mucize olur ve ben bişey yaparsam...yarın. herhangi bişey.
mutlu olurum 24 saat sonra. tekrar dinlerim şarkıyı. sadece 24 lan!
hıhı tabi.
düşündükçe daha da imkansızlaşıyo.
neyse. başka şarkı dinlerim ben yine yarın.
hem yine de mutluyum. burdayım. yarın maviye gidicez. nefes alıcam ben orda. çok büyük hem de. yutcam sonra hepsini.
bi de herkese bakıcam teker teker. hiç eğmicem kafamı yere.
bulcam seni.
görüşürüz.

yağmura dikkat et. çok var buralarda. gelirken çok korktuk biz biara.
yağmur şarkısı çalarken. sonra okyanus çaldı. kapatalım dedik. nolur nolmaz.

Hiç yorum yok: