20100609

bişey bugün yeni, yepyeni, güzel...

bugün ben yeni bişeye başladım.

çok güzel bi yerdeydik. bak bak baktım. yere oturdum.
turuncu bi kedi vardı. annem elleme dedi. tamam dedim. zayıfça biraz.
aslında ben hep severim kedileri. annem elleme der, ben kucağıma alırım. ama kaçarlar genelde.
bu sefer dedim. tamam ellemiyim. sadece oturdum yanına.
kedi kalktı geldi lönk diye kucağıma çıktı. lan dedim. sırnaşma annem görcek. bi dinlettirmiyosunuz kadının sözünü. hayret bişiy. ama ellemedim. kedi sürttü kafasını bi iki. sonra sıkıldı benden. kalktı gitti. üzüldüm.
















bugün ben yeni bişeye başladım.

çok güzel bi yerdeydik. bak bak baktım. yere oturdum.
sıkıldım. çantamı açtım. baktım defter var. küçük. bi de 4b kalem.
yeni bişey.
çok güzel bi yerdi. bak bak baktım. yere oturdum.
çizdim.
şimdi hala bakıyorum. gerçekten güzel bi yer.

sonra başka bi yere gittik.
güzel bi yerdeydik yine. bak baktım. banka oturdum.
çizdim. yanımdakilere çaktırmadım bu sefer. yandan yandan. sonra kalemim yere düştü.
çamur oldu. yağmur var ya hep. üzüldüm.

başka güzel yere daha gittik biz.
her şey birdenbire oldu. mavi birdenbire.
bak bak baktım. gözümü alamadım. nerdesin diye bağırdım. kimse duymadı.
sonra çizdim.


bugün yeni bişeye başladım.
artık ayrıntıları görüyorum ben
yıllardır gördüğüm direkler altıgen şeklindeymiş meğersem.

bugün yeni bişeye.

Hiç yorum yok: