20100616

benim bi arkadaşım var

benim çok canım bi arkadaşım var.
aşık olmuş. çok canı yanmış bugün.
ama hep güler o bilir misiniz. kimselere belli etmez bişeyi.
sonra beni korur hep. ağlar; ama beni düşünür yine. sen yapma der böyle. sen aşık olma hiç olur mu.
dayanamazsın sen, narinsin der. bilir beni.
çok kocaman hayallerimiz var bizim sonra. kırıklığını yaşatıcak derken müjdelerini verir hepsinin.
çok uzun süredir tanışmıyoruz belki ama, hiç bırakmasın beni. yanımda olsun. arasın günde seksen kez. kimseye anlatmadığım içimdekileri anlatma isteği uyandırsın içimde.
olur mu?

2 yorum:

dilan yıldırım dedi ki...

sen küçük bir inci tanesisin.. parlak , saf, narin.. bilirmisin inci tüccarları çoktur onlar için önemli olan paradır.. ama birde inciden anlayanlar vardır .. hergün tozunu alırlar, yerini değiştirrler ve her daim takarlar.. bu yüzden her daim takılacak olmalısın bu yüzden seni koruyorum.. minik prftrlüm..

birtutammavi dedi ki...

yirim, hep tak beni evet! :))