20100528

ay şimdi kamera şakaları yaparlar ya insanlara. mesela üç heykel kafa vardır müzelerde filan, ortadaki meğersem gerçek insan kafasıdır, insanlar geçerken bağırır, millet korkar ya. bildin mi.
bugün bize bunu yapmaya çalıştılar işte. ama biz 4 akıllı mı akıllı ayriyetten uyanık, cin, sinsi, zeki kızlar olduğumuz için kandıramadılar. dedik emeeeen yeme bizi hadi çık ordan. çıktı.
sonra dedim ki, hadi BEN gireyim madem. kıh kıh. adam da dedi hadi gir madem.
neyse girdim, çöktüm oraya, kafamı da çıkardım falan ama nasıl eğleniyorum bi bilseniz.
AY O DEVASA KAFALAR İÇİNDE KAFAM O KADAR KÜÇÜK KALDI Kİ ANLATAMAM.
o kadar belliydi ki heykel olmadığım yani. adam da dedi sana bi pudra süriyim en iyisi. çüş dedim daha neler.
neyse diktim gözümü bi noktaya bekliyorum ki insanlar gelsin.
sonra birileri geldi gibi oldu. kızlarda etrafta zaten biraz aşağılara bakıyorum kim var kim yok göremiyorum falan. bi bağırdım "öööeeğhkğ" diye. küçük kızla annesi varmış meğersem, kız bi ürktü ay yarebbim bende başladım kahkahaya. korktun mu tatlım? dedim. yoo dedi. bu sefer ben üzüldüm, yok yok ya korktun sen biraz hıhı dedim. annesi bile bi kıpırdanmıştı yani valla bak. iyi rol yapıyorum ben ya gerçektenn.
sonra yine diktim gözümü, bi kadın geldi bu sefer. biraz uzakta duruyo. dayanamayıp bağırdım yine "bööğhkğh" diye. şöyle bi titreme geldi kadına.
öyle daha tam yakına gelip ellerini uzatmadan falan yapınca pek ürkmüyolar, ama çok yaklaşınca da beni gülme tutar diye küt diye bağırdım bende.
o kadından da pek tepki alamayınca dedim çıkıyım artık. adam da dedi ki zaten senden iyi tiyatrocu olmaz. üzüldüm.
ama olsun lan. çok komikti.

sonra bi de paintball var ya. onun lazerlisini oynadık. AYY NASIL DA EĞLENCELİYDİ. ter içinde kalıp sonunculukla oyunu bitirdim hala yanaklarım yanıyo ya bilseniz ne kadar terledik. ama efnan delirdi yeminlen, ikiye katladı hepimizi counter strike oynamanın yararları diyo.
ay öldürüyo beni hala peşimden koşmaya devam ediyo, bu nasıl hırstır ya öldüm efnan tamaaam diyorum hala ateş ediyo. deli midir nedir. :D

okulda bitti lan. şaka maka. bitti yani. güzel bi seneydi. :)

Hiç yorum yok: