20100520

ay bitmiyo bu final ödevleri duraksakinleri.
öğlen 12den beri ödev yapıyorum ya bildiğin! baya baya öyle yani.
ŞAKA MI!

uhu koklamaktan gözlerimin altı mor olmuş yine. ühü.
son verdikleri şeyi de yapamicam artık yetişmicek yani kusura bakmasınlar. geçerim ki ben hem nasılsa. kıh kıh.

sonra benim 'baya' arkadaşım sabah bana çokfazlanefretli bi mesaj attı. çok üzüldüm. bikaç saat sonra da naber der gibi normal normal bişiy anlattı kendisiyle alakalı.
BEN ARTIK ANLAMIYORUM SENİ.
ama sende şunu anlamıyosun ki. ben HİÇBİ ZAMAN seni kaybetmek istemedim.
ben 3 hafta birbirimize bozuk olduktan sonra yine eskisi gibi konuşabildiğimize sevinirken meğer o, dünkü konuşmamızı garip ve iğrenç bulmuş.
evet bu kadar ayrılmışız birbirimizden.
toparlanmaya çalışıyoduk. ama 12 yıldır aldığımız en büyük darbe bugün oldu bence.
ve ben üzgünüm evet. kendisi inanmıyo ama gerçekten kaybetmek istemiyorum onu.

Hiç yorum yok: