20100404

evet yazmıyorum sana sevgili biloğum. niye çünkü
başka bir güzele aldandım.
guitar hero oynuyorum da. (başka güzel o işte bildin mi?)
baktım baya eğleniyorum. dedim boşveeer buraları.
hıhı öyle oldu.
yazcak bişey bulamamamdan değil yani. tamamen yalan.
aslında yazarım ki ben yani. niye yazmayım.
her dakika yazcak bişey bulurum ben. ne sandın.
sadece guitar hero işte. bilirsin. başka güzel.
bu güzel huzurlu ortamı, sol tarafıma felç indircekmiş gibi davranan, insanı içten çökerten bu oyuna sattım. evet.
böyle de kötü, sinsi, gaddar bi kızım işte.
anladın demek.


ama yine de sen başkasın haaa. hadi üzülme şimdi. gül biraz? az dahaaa. hıh.

1 yorum:

FFatiHH dedi ki...

bu samimiyet..bu tarz yazılar..en sevdiğim kısa kısa lar..Bana herşey birini hatırlatıyor...Kate var kate orange..Onu da çok beğeniyorum.Andıran Otu..Çok güzel bence böyle iyi gidiyosun..beğendim.. :)