20100315

bugün

bildiğin 5 saattir boş oturuyorum. BOŞ yani.
zaman gidiyo falan. bende bi değişiklik yok. gözüm dalıyo sürekli, sonra birden uyanıp dudağımı kemiriyorum. ve süt içiyorum. aa bi de sağ omzum seğiriyo bugün.
o kadar.
başka bişey yok.

oysaki sabah ne güzeldi. yapacak bir sürü şey vardı bugün için. okulu senenin başından beri belki de ilk defa asmıştım. keyfi olarak.

'erken uyanıp yürüyüşe gidicektim.
gitmedim.
'ablamla sinemaya giderim diye düşünmüştüm.
üşendim.
'kartpostallarımı yollamak için dışarı çıkıcaktım.
çıkmadım, yine yollayamadım.
'ödevlerin ucundan tutayım bari dedim.
bi türlü başlayamadım.
'esen'e mesaj atayım dedim, rüyamda seni gördüm diye.
atmadım.

sadece bi maket yaptım.
ama şu ana kadar ki en güzel maketim -en kısa sürede.
o kadar.
başka bişey yok.

koca bi gün bundan ibaret.


'sıkılan insanlar, aslında esas sıkıcı olanlar'mış.
evet, yine anladım bunu.
gerçekten öyle.

en iyisi yarın okula gideyim ben.

4 yorum:

littleiv dedi ki...

okula gitmek lazım. bende gitmemeyi düşünüyodum da yazını okuduktan sonra gitmek daha mantıklı olucak gibi düşünüdm. çünkü biliyorum ben de aynılarını yapıcam. ya da yapmıycam?

georgiana dedi ki...

yarını ben de kendime tatil etmeyi düşünüyodum fakat vazgeçtim midir nedir. sevgili birtutammavi, benim için spor salona gitme gücü dile lütfen çünkü ben de bir sonraki okul asışında listeni tamamlaman için pozitif enerji yollayacağım! :')

beisa~ dedi ki...

kıyamam :) o değil, yine gece oldu yaaa..

birtutammavi dedi ki...

valla okula gitmediğin günün değerini bilmek lazım littleiv.
hele bi de ne dicem.
sırf yarın sınav var mı acaba diye gitmek lazım okula! MESELA BUGÜN BENİM VİZEM VARMIŞ! haberim yok. elimi kolumu sallaya sallaya gittim resmen. neyse ki kahraman babam tüm getirmem gerekenleri getirdi de, b'yle yırttımm! :))

evettt georgiana! spor salonuna gitmelisinnnnnnnn!! kesinlikle kaçırma bak hep git böyle git bitcek yani hemen geçicek üzülme, hem fit de olursun, kaçırma bunu bence hatta kesinkes gitt, kızarım sonra hem ben çok kötü kızarım bi görsen yani herkes korkar kaçar. o yüzden her gün git! :)
ayrıca ne tatlı bi smiley bu! :')

sorma abla, bak yine oldu. gidiyim de bi house izliyim iyisimi ben ahaha. :D