20100211

şarkı

uf çok utandım yaaaaaaaa. ben insanların arasında doğru dürüst şarkı söyleyemem tamam mı. şimdi söylüyodum bişey o sırada telefonum çalmış bende açmışım bakmadan telefon elimde şarkı söylüyorum hallam yaa. ben farkedene kadar kapatmamış sevgili arkadeşceğizim sağolsun. arada uzun hava çeker gibiydin koptum orda bile dedi yaa. çüş yani. gerçekten utandım terledim filan böyle, öyle böyle değil böhü.

şimdi aylarca bunun dalgasını da geçer yani biliyorum ühü.

1 yorum:

Kısaca Fd dedi ki...

bişey olmaz ya...buna alışırlarsa belki sen de utanmazsın şarkı söylemekten...