20100222

markette çıngar

böyle marketlerde oyun oynamak falan süper oluyo. eskiden büyünce toys r us'ta çalışıcam, orda çalışanlar hep oyuncaklarla oynuyo derdim. hakkaten de oynarlardı, gezerken önümüzden kaykayla kayan koca bi adam geçerdi falan, çok hoşuma giderdi benim de.

bugün de kentparktaki mediamarkt'e gittik. bi baktık ki etraf wii olsun efendime söyliyim guitar hero olsun, dj mix olsun, need for speed olsun, oyun dolu!
ben guitar hero'yu görünce sapıttım zaten, taktım omzuma gitarı, kalkamadım bi türlü başından. queen-under pressure filan çaldım, süperdiii. gerçi tam olarak çözemedim, bilgisayarda oynar gibi değil tabi, karman çorman bi yapısı var aletin.

sonra wii ilen dolu bi bölüm gördük, oraya koştuk. gökçe'nin varmış zaten wii'si evde. en güzellerini açtı bize çat çat.
kaleci oldum ilk böyle top sağdan geliyo kafamı sağa doğru uzatıyorum, top kafama çarpmak suretiyle duruyo, arada ayakkabı geliyo, o çarpıyo duruyo eksi 3 puan yazıyo falan çok komikti.

daha sonra adaşimo betül aerobik yoga falan bişey yaparken ben de boks yaptım.
pat küt havaya savuruyorum yumrukları ama nasıl strese girdim yığcam adamı yere diye. bikaç dakika sonra farkettim görevlilerin uzaktan toplaşıp hakır hakır güldüklerini.
hele bi mert var ki sanırım aralarında, tüm oyunların rekorunu kırmış maşallah, orda çalışıyo güya. ohh eğlen coş. amma eğleniyolardır orda ha dili dışarı çıkmış boks yapanları izleyince falan.

ama deli gibiydik ya biri orda bowling oynuyo, "bak bakk çözdüm bu sefer" diye bağırıyo, diğeri süper mario oynuyo, öbürü "gökçe onu aç aman da bunu açç", "yaa ben oynicam şimdi, in sen ben binicem" falan, gökçe de yazık öyle yapmicaksın böyle yapcaksın diye bi ona bi buna koşuyo.
yani o sessiz, sakin, huzurlu markette olcak şey mi
töbeallam çok eğlendim yaaa.
hele top beklerken kafama ayakkabıyı yiyince katıldım, katıldım resmen, indim mekanizmadan o derece.

ama orda artık kaç saat durduysak, yetişmemiz gereken derse, tam da herkes dağıldığı sırada yetişmişiz ehi. neyse ki çaktık imzayı zorla yıh yıh.

eğer yolunuz o boya kokulu henüz inşaat halindeki kentparka düşerse, girin bi iki oynayın çıkın derim ben, hele boksu atlamayınnn! :)

2 yorum:

Kısaca Fd dedi ki...

:) baya eğlenmişsin ne güzelll :) Büyüyünce daha doğrusu yaşlanınca işte..aklında bunlar kalır..bi derse girmiştik hoca şöyle şöyle derss anlattı demezsin ama bu anını hep hatırlarsın...anlattığında da kimse suratına garip garip bakmaz..

birtutammavi dedi ki...

evet evet yaşamalı böyle şeylerii :)