20091213

piyano piyano bacaksız

bi kızla tanıştım bugün halk oyunlarında. konyalıyım ben dedi. öyle tatlıydı ki. ne dese kahkalara boğuldum. gül gül belim çatladı. ama etrafta tek gülen bendim. anlamadım niye güldüm o kadar ama çok sevdim yaa. aklına geleni söylüyor hiç çekinmeden. öyle saf ki
bi de gençler ne dicem.
siz dolmuştan zıplayarak inmek ne demek bilir misiniz, ya da merdivenlerden yanınızda biri olmadan çıkamamak. kırtasiyede üst kattaki fotokopi merkezine ulaşmak için yaşlıca beyfendilerden sizin için yukarı çıkıp fotokopi çektirmesini istemek, onun o surat ifadesini izlemek zorunda kalmak ne demek bilir misiniz, ya da sandalyeye güç bela oturup bi daha kalkamamak affedersiniz klozete otururken binbir güçlük çekmek ne demek bilir misiniz ey gençlik.
işte öyle ağrıyo bacaklarım, öyle.

Hiç yorum yok: