20091230

kültür şoku

hıhı bugün taaaaam da bundan yaşadım. çok korkunçtu.
ilk halk oyunları topluluğunun yılbaşı zıttırısına gittim. hopla, zıplaa. bakmayın benim o topluluk için ne kadar hevesli olduğuma. ben aslında hiç sevmem böyle oynamayı falan, düğünlerde iki el çırparım tamam. burda da zorla işte bi iki döndüm halayla, sonra kaçtım.
hayır ben oraya izleyici sıfatıyla gitmiştim, eşli danslar falan izlicektim. bileydim böyle kendimi halay çekerken bulcağımı gider miydim sanıyodunuz yoksa siz. bi daha hayatta zaten.
sonra da ordan çıkıp koşa koşa odtünün dönem sonu ve yılbaşı konserine gittim. ve kendime geldim. davul zurnadan sonra jazz tınıları garip ama çok keyifli geldi. azcık da ağlayasım geldi. mutluluktan. dinledim. dinlendim. özüme döndüm. severim özümü.
seneye de artık bi jazz topluluğuna katılmam şart oldu. ya da o değil de bahar şenliklerini organize etmeyi çok çok istiyorum. böyle millet coşsun falan. sonra ben kuliste pek muhterem konuklarımıza kahve ikram edeyim. ne güzel olur.
ama hühotu da severim yaa. üzüldüm şimdi öyle kaçtım falan deyince.

Hiç yorum yok: