20091012

ilk ödev

3 gündür gece gündüz yaptığım bi ödev var. evet küçük küçük ödevleri saymazsak bu bizim ilk projemiz olarak sayılabilir.
lan vallaha çok uğraştım. ve gösterme günü sonunda geldi. dırıdıdıı...
astım panoya. hoca bi sağımdakinden bahsediyo, üstümdekine geçiyo ordan en soldakine atlıyo falan. birden benimkine bakıyo sonra berikine geçiyo. o baktıkça benim kalbim hopladı ama tık yok. hiçbi şey demedi. sadece
resimleri geçelim
dedi.
evet ben resim yaptım. kendimi de aşan bi resimdi ayrıca. gece 3lere kadar uğraştığım bi resim. gözlerim çapak çapak oldu lan onu yapcam diye. valla bak. ama sadece "geçelimm" yorumunu aldım.
sonuç
haftaya bi daha yapcam.

hayır o değil de resim yapmicaksınız de dimi. fotoğraf yapıştırın de. aydınlat azcık ya bizi. ilk haftada bezdim ya. vallahi bezdim.

Hiç yorum yok: