20091004

eylül

eylül'ü severim tamam ama bence bu doğumgünümle alakalı bişiy. ya da belki de küçükken adımın eylül olmasını çok fazla istememle alakalı. ve bence bunu istememin de nedeni doğumgünümle alakalı. küçükken tek istediğim şey;
-adın ne?
-eylül
-hangi ayda doğdun?
-eylül
ehi çok eğlenceli di mi.
ama şimdi tanıdığım tüm eylüller pis. hiçbirini sevmiyorum. hatta nil'in "pelin" isimli şarkısını eylül'le değiştirerek yolda bağıra bağıra söylemek istiyorum. yine de eylül'ü sevmeme engel olmuyor bu durum.
ve insanlar da eylülü seviyor. mesela araştırsanız mart için yazılan şiirlerden çok eylül için yazılan şiirler vardır. niye? sonbahara eylülle giriliyor diye mi? e ilkbahara da martla giriliyor. ama sonbahar ilkbahardan daha güzeldir belki de çoğu insan için. sanırım bu yüzden. gerçi ben en çok kışı severim. ama oturup aralık için şiir yazmam.
tamam diyelim sonbahar için. ya peki eylül bitti diye niye üzülüyor bu insanlar? sonbahar da devam ediyor ekimle birlikte. sonra kasım geliyor. yaa mevsimleri de çok iyi bilirim açıkçası. ehi.
gerçekten eylülün nesi bu kadar cazip bilemedim.
doğumgünüm sebebiyle çocukluktan kalma bi alışkanlık olarak seviyorum ben; ama onun dışında bana cazip gelen bi kısmı yok. sonbaharsa insanların sevdiği, ben ekimi severim olmadı kasımı. aralık'a geldik mi kış olur olmaz.
milletin bloglarına eylül bitti vah vah tarzı yazılar yazmasını kıskanıyorum. çünkü ben hiçbir ayı, bittiği için arkasından üzülecek kadar yakın hissetmiyorum kendime. keşke benim de sevdiğim bi ayım olsaydı.


bu postu pek sevmedim. hatta hiç. ama yine de yayınlicam. zaten kimse okumuyor ki beni. çok yalnızım. sormayın. ehi.

Hiç yorum yok: