20090910

imdat

allam bana sürekli death metal dinletmeye çalışan bi arkadaşım var. habire şarkı gönderiyo. bende olmaz diyemiyorum işte, iyi niyetli miyim yoksa saf aptalın teki miyim bilmiyorum. ama hep sonuna kadar dinliyorum. bu da yetmezmiş gibi sevgili ülkemizde gün geçtikçe artan konserler, festivaller sonucu bahsi geçen arkadaşın da konsere gitme isteği arttıkça arttı doğal olarak. ve kimi ister yanına arkadaş niyetine?? beni. bunların hepsini eskiden biraz sert dinliyodum diye yapıyo biliyorum. ama eskidendi yaaaaa:( oysa ki ben akordeon, piyano, yan flüt olaylarına girdim, huzurumu buldum haberi yok. aslında var da bilmemezlikten geliyo. çakal.
bak hala devam ediyo msn tacizliği. şeytan diyo engelle sil gitsin. ama maşallah sayısız hesabı olduğu için hangi birini engellesem bilemiyorum. biri gitse diğerinden görcek. o zaman da vay naptın sen muhabbetleri. zor yahu yaşamak. al işte yeni şarkı da yolda. dertliyim arkadaş.
ama severim yine de keratayı o ayrı.

Hiç yorum yok: